بهترین بازیکن دیار بوریرام آندو تیموریان
تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, | 16:1 | نویسنده : نازنین زهرا

طبق اعلام مسئولان برگزار کننده دیدار دو تیم استقلال ایران و بوریرام تایلند، بهترین بازیکن زمین از تیم ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آندرانیک تیموریان به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم استقلال ایران و بویرام تایلند از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات انتخاب شد.

استقلال روز گذشته مقابل نماینده تایلند به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

دو تیم استقلال وبوریرام تایلند در دیداری به مصاف هم رفتند وتیم استقلال تهران که ابتدا بازی با یک گل عقب افتاد با ضربه سر دیدنی حنیف عمران زاده و شوت زیبای آندرانیک تیموریان 2بر 1 به پیروزی رسید ودرمجموع دوبازی با 3گل زده به مرحله بعد صعود کرد واین مهم یعنی صعد به نیمه نهایی آسیا

این صعود زیبا بازی زیباو گل های زیبا بهه تمام آبی دلان پارسی مبارک

به امید پیروزی های بعدی وقهرمانی در آسیا

یاعلی



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

نــــــــفــــــــــس هــــــــــــســــــــــــــتـــــــــــی
ساعت23:58---11 آبان 1392
واقعه تیموریان ستاره است

یه دختر استقلالی
ساعت17:45---22 مهر 1392
سلام آجی پس کی به ما سر می زنی دلمون برات تنگ شد خب
پاسخ:سلام عزیزدلم ببخشید نت نداشتم دانشگاهمونم دسترسی به نت سخته


خسرو
ساعت8:58---18 مهر 1392
@} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;- @} ;-
خسرو
ساعت8:55---18 مهر 1392
دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی
دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟
پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم

دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟
پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم
دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش میکرد

اما پسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد


خسرو
ساعت12:01---11 مهر 1392
دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!



دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-@ };-
پاسخ:ممنون داداشی


امیروبانو88
ساعت11:02---3 مهر 1392
مرسی که سر زدی

واسه برد استقلال صلوات
پاسخ:اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


مرد همیشه آبی
ساعت21:19---2 مهر 1392
آجی کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:داداش نبودم تازه رسیدم


یه دختر استقلالی
ساعت19:45---2 مهر 1392
سلام عزیزم چرا به من سر نمی زنی دلم برات تنگ شده آبجی گلم
پاسخ:سلام آبجی خودم من رفته بودم کارای دانشگاهم رو انجام بدم یه نیم هفته نبودم ببخش آبجی جونی هروقت برسم حتما میام پیشت


مرد همیشه آبی
ساعت18:08---28 شهريور 1392
2 گام تا رسیدن به ستاره سوم
پاسخ:به امید خدا


یه دختر استقلالی
ساعت16:33---28 شهريور 1392
سلام آبجی جون دلم برات تنگ شده بود ممنون که اومدی

راستی مدل مواس و آهنگ وبلاگم خوب شده ؟
پاسخ:سلام عزیز دلم ممنون آره گلم قشنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: